قیمت دستگاه تصفیه آب romax با توجه به کارایی و کیفیت این دستگاه بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. این دستگاه ساخته کشور تایوان است که سابقه زیادی در تولید این دستگاه دارد. این شرکت، همان شرکت FLUXTEK است. در واقع شما با خرید این دستگاه کاملاً باید خیالتان راحت باشد. دستگاه روکماکس به دلیل استفاده از فیلترهای مختلف و با کیفیت قادر است به خوبی آب را تصفیه کند. از همین رو مجموعه آبینه نیز ارائه دهنده این دستگاه به سراسر کشور می باشد. تا با خرید آن از نوشیدن آبی زلال و غنی لذت ببرید، و به سلامت خود و خانوادتان کمک کنید.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب روماکس

این دستگاه کاملاً اورجینال بوده و در کشور تایوان سرهم می‌شود. تاییدیه های این دستگاه شامل ISO ۹۰۰۱، SGS، CE، NFS،  Waterqualit است. دستگاه تصفیه آب ROMAX با روش اسمز معکوس و با فیلترهای موجود، آب را با این تکنولوژی تصفیه و پاکیزه می‌گرداند. این دستگاه دارای ۳۰ ماه گارانتی، خدمات پس از فروش، نصب رایگان و طول عمر بالا است. همچنین نوع متریال در ساخت آن دستگاه سبب شده تا مقاومت و کیفیت بالایی نیز داشته باشد. این دستگاه به دلیل طراحی خوبی که دارد جای زیادی را نمی گیرد و به راحتی می توان آن را در نیز سینک آشپزخانه نصب کرد. برای نصب دستگاه تصفیه آب خود نیز می توانید از متخصصان ما بهره ببرید.

میزان کارکرد دستگاه ROMAX

این دستگاه با فناوری اسمز معکوس، توانایی تولید ۶۰ الی ۸۰ گالن آب را در روز دارد. مهمترین فیلتر در اسمز معکوس شامل فیلتر ممبران است. اسمز معکوس دارای یک غشا یا دیواره‌ی است که نمی‌گزارد ذرات مضر موجود در آب از آن رد شود. این غشا تمامی ذرات موجود در آب اعم از مضر و مفید را می‌گیرد، اما جایی نگرانی نیست. در سیستم دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس فیلتری وجود دارد که املاح مفید نیاز بدن انسان را تأمین می‌کند. این فیلتر، فیلتر مینرال نام دارد.

فیلتر مینرال برعکس تمامی فیلترها که کار تصفیه آب را انجام می‌دهد، مواد معدنی مورد نیاز انسان را به آب اضافه می‌کند. این مواد مورد نیاز شامل کلسیم، منیزیم، کربنات‌ها،  سدیم، پتاسیم و دیگر املاح می باشد. این ویژگی ها از جمله فاکتورهای موثر بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب Romax می باشند.

نمایندگی و فروشگاه دستگاه روماکس

فروشگاه آبینه مرکز تخصصی فروش انواع دستگاه‌های تصفیه آب در منطقه است. تمامی محصولات ارائه شده توسط این کمپانی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است. این مجموعه که دارای نمایندگی انواع محصولات می باشد، دارای گارانتی پس از فروش و انواع خدمات نیز است. علاوه بر ارائه انواع محصولات و قطعات جانبی، این مجموعه خدمات متنوعی همچون نصب، تعویض فیلتر و… را نیز برای شما انجام می دهد. تا با خیالی آسوده از خرید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت لذت ببرید.

قیمت دستگاه تصفیه آب روماکس

در خرید هر محصول، قیمت، یک مولفه بسیار مهم است. این که قیمت دستگاه تصفیه آب Romax چه قدر است، همه و همه به کیفیت قطعات، نوع فیلترهای به کار گرفته شده، لوازم جانبی دستگاه مانند شیر اهرمی و… بستگی دارد. این مجموعه از تمامی قطعات اورجینال برای این محصول استفاده می کند. همچنین به دلیل فروش بالا این محصول از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. شما می توانید جهت استعلام قیمت همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا علاوه بر کسب اطلاعات تکمیلی، نسبت به خرید بهترین دستگاه نیز مطمئن شوید.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764