تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب romax جزو موارد مهمی است که باید در زمان مشخص انجام شود. چرا که با به دلیل عمل تصفیه، قسمت هایی همچون فیلترها نیاز به تمیز شدن و یا تعویض خواهند داشت. تا بتوانند دوباره عمل تصفیه را انجام دهند. این دستگاه یکی از بهترین تولیدات شرکت فلاستک می باشد، که دارای طول عمر بالایی نیز است. اگر از محصولات فلاستک استفاده می نمایید و دستگاه romax دارید و دستگاه همانند گذشته کار نمی کند، می توانید برای تعویض قطعات آن با مجموعه آبینه تماس حاصل فرمایید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس مجرب خود را در محل ارسال نماییم.

هواگیری دستگاه تصفیه آب رومکس

یکی از کارهایی که در سرویس دوره‌ای آبینه صورت می گیرد هواگیری دستگاه تصفیه آب می باشد؛ البته این کار بیشتر حالت بررسی دارد و در بسیاری از مواقع دستگاه نیازی به هواگیری ندارد؛ اما به هر حال در مواقعی ممکن است بنا به دلایل مختلف برای تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب romax و سایر محصولات نیاز به هواگیری باشد. تمامی دستگاه‌های تصفیه آب دارای پمپ و یک مخزن تحت فشار هستند.

شیر مخزن به واسطه یک تیوپ از جنس پلاستیک عمل می‌کند بدین صورت که این تیوپ در فضای داخل مخزن تحت فشار هوا یا باد قرار گرفته است. عمل تنظیم باد و هواگیری مستلزم اندازه گیری فشار مخزن است که این کار به وسیله فشار سنج انجام می‌گیرد. اگر فشارسنج عدد صفر را نشان دهد، فشار در حالت نرمال قرار دارد. در غیر این صورت نیاز به هواگیری دارد. عدم انجام هواگیری ممکن است به حالت‌هایی از قبیل کارکرد بدون توقف دستگاه، عدم خروج مناسب آب از شیر خروجی و یا عدم تولید آب تصفیه شده بینجامد.

مشخصات دستگاه romax

شرکت سازنده : FLUXTEK – تایوان

استفاده از روش  اسمز معکوس RO  که می توان آن را بهترین روش تصفیه نامید.

وجود فیلتر ممبران، ظرفیت 75 گالنی با کیفیت بالا

نوع اتصالات : اتصالات فیتینگ ، اتصالاتی با آب بندی قوی و کاربری راحت

نوع و تعداد فیلتر: 6 فیلتر

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب رومکس

اگر قطعه ای از دستگاه شما خراب شده باشد، نگران تعویض قطعه نباشید، چرا که تمامی قطعه های گزاشته شده توسط سرویس کار ما از بالاترین کیفیت می باشند. شما عزیزان جهت تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب رومکس خود می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، تا ما در کوتاه ترین زمان برای عیب یابی دستگاه شما حضور یابیم. این مجموعه همچنین تمامی قطعات را به صورت اورجینال و اصلی، و با ضمانت با شما عزیزان عرضه می کند. تا با خیالی آسوده نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. همچنین به دلیل استفاده از افراد مجرب برای انجام این کار، تمامی مراحل نصب و تعویض با دقت بالا و بدون مشکل انجام می شود. برای دریافت خدمات متنوع با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما شما را در خرید بهترین ها راهنمایی کنند.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764