خرید دستگاه تصفیه آب Romax می تواند به فرآیند تصفیه آب شما کمک کند. به دلیل کیفیت این نوع دستگاه آب به خوبی در آن تصفیه و غنی می شود. یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده دستگاه تصفیه آب در جهان فلاستک می باشد که کیفیت بالای محصولات این شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست. یکی از جدیدترین مدل های این شرکت Romax نام دارد، به جرئت می توان گفت که این دستگاه، آب را به بهترین شکل ممکن و با استفاده از جدید ترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمزمعکوس تصفیه می نماید. این دستگاه دارای شیش فیلتر می باشد که این موضوع سبب می شود آب عاری از هرگونه آلودگی شود. شما برای خرید این دستگاه می توانید به فروشگاه این مجموعه مراجعه فرمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب Romax

زمانی که قصد انتخاب دستگاه تصفیه آب داریم، گزینه های زیادی مطرح می شود اما باید گفت که اکثرا دستگاه های هم رده کارایی و عملکرد متفاوت تری با روماکس دارند. شما با خرید دستگاه تصفیه آب Romax، از پرداخت هزینه های جانبی دیگر معاف می شوید و این دستگاه با طول عمر بالای خود، سال ها قادر به خدمات رسانی به شما می باشد. همچنین نوع متریال به کار رفته در این دستگاه بسیار مرغوب و مناسب می باشد. همچنین به دلیل استفاده از انواع فیلترهای با قدرت و با کیفیت آّ را می تواند به خوبی تصفیه کند.

مزیت های استفاده از دستگاه تصفیه آب رومکس

  • وجود فیلترهای مواد گیاهی
  • استفاده از مخزن ذخیره آنتی باکتریال و فایبرگلاس
  • طول عمر بالا
  • حمل و نصب رایگان
  • بدنه مقاوم ساخته شده از جنس پلاستیک فود گرید
  • قیمت مناسب دستگاه نسبت به نمونه های خارجی
  • کیفیت مناسب پمپ دستگاه
  • مجهز بودن دستگاه به شیر میکس

    مشخصات فیلترهای دستگاه تصفیه آب رومکس

    مرحله اول : فیلتر الیافی 1 میکرون برای حذف شن و ماسه و گل و لای و حذف ذرات و حشرات بالای 1 میکرون

    مرحله دوم : فیلتر کربن فعال برای حذف کلر و گازهای شیمیایی معلق در آب و بعضی از فلزات سنگین محلول در آب

    مرحله سوم : فیلتر کربن بلاک برای حذف کامل کلر و گازهای معلق در آب و حذف ذرات بزرگتر از 5 میکرون

    مرحله چهارم : فیلتر ممبران برای حذف کلیه املاح ، سموم ، مواد شیمیایی ، عناصر خطرناک و سرطان زا محلول در آب و سبک سازی آب

    مرحله پنجم : فیلتر پست کربن برای بهبود طعم و بوی آب و تصفیه نهایی آب

    مرحله ششم : فیلتر مینرال برای اضافه نمودن املاح معدنی به آب و خاصیت بخشیدن به آب

نکات مهم هنگام خرید دستگاه رومکس (Romax)

حتما دقت کنید تا علاوه بر یک دستگاه اورجینال از قطعات اصلی استفاده کنید. از همین رو خرید از یک مجموعه با کیفیت و نام آشنا می تواند به ما در این زمینه کمک کند. پیشنهاد ما مجموعه آبینه است چرا که علاوه بر ارائه خدمات و گارانتی های متعدد، محصولی با کیفیت همراه با قطعات جانبی را به شما عرضه می کند. این مجموعه ارائه دهنده انواع دستگاه تصفیه آب ، هوا، نیمه صنعتی و صنعتی و… نیز می باشد. که شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب Romax و سایر ممحصولات با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764