قیمت دستگاه تصفیه آب فلکس تک از جمله مواردی است که می تواند برای افراد در زمان تهیه این دستگاه اهمیت داشته باشد. چرا که این روزها دستگاه های تصفیه آب، یکی از ضروری ترین وسیله ها برای هر خانه می باشند. زیرا املاحی در آب وجود دارد که، به بدن انسان آسیب می رساند و حتی سلامتی فرزندمان را به خطر می اندازند. شرکت فلکس تک تایوان، یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب در جهان است؛ این شرکت در سال2003 در یک کارگاه کار خورد را شروع کرده و در سال 2005 کارخان خود را افتتاح کرده است. برند دستگاه تصفیه آب فلکس تک تایوانی، تحت لیسانس آمریکا می باشد؛ فروشگاه آبینه نمایندگی معتبر دستگاه های تصفیه آب در تهران می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب فلکس تک

ویژگی های دستگاه تصفیه آب فلاکس تک

  • کم جا با طراحی زیبا
  • پمپ بی صدا و قدرتمند
  • دارای تکنولوژی اسمز معکوس می باشد
  • دارا بودن مخزنی استیل  آنتی باکتریال
  • شیر باکیفیت برداشت استیل
  • کیفیت بسیار بالا و سازگار با محیظ زیست
  • 2 سال گارنتی
  • قیمت دستگاه تصفیه آب فلکس تک با توجه به کارایی بسیار مقرون به صرفه می باشد

فیلتراسیون دستگاه فلاکستک

دستگاه تصفیه آب فلکس تک تایوانی؛ دارای 6 مرحله فیلتراسیون می باشد:
1. فیلتر الیافی 1 میکرونی: کار این فیلتر حذف گل و لای و ش و ماسه از آب می باشد. 2. فیلتر کربن فعال: کار این فیلتر حذف کلر و گاز های شیمیایی از آب میباشد. 3. فیلتر کربن بلاک: وظیفه این فیلتر حذف کلر از آب می باشد. 4. فیلتر ممبران: وظیفه این فیلتر حذف املاح سمی و خطرناک از آب می باشد. 5. فیلتر قلیایی: وظیفه این فیلتر اضافه کردن املاح مفید برای بدن انسان است 6. فیلتر پست کربن: کاراین فیلتر حذف طعم و بوی نامطبوع از آب می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب فلکس تک

قیمت این دستگاه بستگی به برند آن و چند مرحله ای بودن فیلتراسیون آن دارد. توج داشته باشید که باید در خرید انواع دستگاه بسیار دقت کنید! زیرا افراد سودجویی وجود دارند که، دستگاه های تقلبی را به جای اصل به فروش می رسانند. بهتر است این دستگاه را، از نمایندگی های معتبر مانند فروشگاه آبینه با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب فلکس تک خریداری فرمایید.

خرید بهترین دستگاه Fluxtek

این مجموعه به دلیل سابقه خود در این زمینه همواره سعی در کسب رضایت حداکثری مشتریان را داشته است. به همین دلیل تمامی دستگاه ها از بهترین مدل ها می باشد. و دارای خدمات پس از فروش می باشند. همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا مشاوران و کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764