دستگاه های تصفیه آب خانگی، برای تمام خانه ها واجب است؛ زیرا دستگاه تصفیه کن شهری به تنهایی توانایی حذف املاح مضر را از آب ندارد. املاح موجود در آب، برای بدن انسان بسیار مضر می باشد؛ و به مرور زمان باعث بیماری هایی در بدن می شود که جبران آن به شدت سخت می باشد. دستگاه های تصفیه آب فلکس تک تایوانی، یکی از بهترین و معروف ترین برند های جهان می باشد؛ برای خرید دستگاه تصفیه آب فلکس تک حتما به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه آبینه مراجعه فرمایید.

دستگاه تصفیه آب فلکس تک

دستگاه فلاکستک تایوانی، یکی از معروف ترین برند های دستگاه تصفیه آب جهانی می باشد. این دستگاه یکی از برترین دستگاه ها در این زمینه می باشد. که با ویژگی های مختلفی که دارد،سهم زیادی را در بازار این محصول به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال 2005 اولین دستگاه تصفیه آب خانگی را تولید کرد. دستگاه فلکس تک تایوان تحت لیسانس آمریکا می باشد؛ و به کشور های اروپایی و آسیایی صادر می شود. این دستگاه به دلیل ویژگی های متعددی که دارد بسیار پرطرفدار و پرمصرف می باشد. به همین منظور در ادامه به برخی از ویژگی های این دستگاه اشاره می کنیم.

مزایای دستگاه تصفیه آب Fluxtek

  • طراحی شکیل و زیبا
  • داشتن مخزتن آنتی باکتریال و ضد جلبک
  • دارا بودن تکنولوژی اسمز معکوس
  • دارا بودن پمپی با فشار بالا مناسب برای مناطق کم آب
  • دارا بودن پمپ بی صدا
  • طراحی کیسی شکل
  • دارا بودن شیر برداشت استیل

خرید دستگاه تصفیه آب فلکس تک

تائیدیه های دستگاه تصفیه آب فلاکستک

دستگاه فلکس تک تایوانی، تحت لیسانس آمریکا می باشد؛ این شرکت توانسته است تائیدیه های WaterQuality،NSF، ISO 9001، CE ، FDA، UKAS اروپا را به دست آورد. همانگونه که در بالا ذکر کرده ایم، این دستگاه مناسب برای مناطق کم آب است؛ زیرا دارای پمپی با قابلیت فشار بالا می باشد. با توجه به تاییدیه های مختلفی هم که این دستگاه دارد می توانید با خیالی آسوده جهت خرید آن اقدام نمایید. البته حتما دقت کنید پیش از خرید با افراد متخصص مشورت کنید. تا دستگاهی که بیشتر مورد نیازتان است را تهیه نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب فلکس تک

در خرید این دستگاه باید نکات مهم را رعایت نمایید. تا مبادا دستگاه تقلبی را خریداری نمایید. در همین راستا مجموعه آبینه با ارائه بهترین دستگاه ها طی سالیان مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع دستگاه ها با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان و مشاوران ما، شما را در خرید انواع دستگاه ها راهنمایی نمایند.