امروزه در جامعه، می توان دید که افراد زیادی از دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند، به خصوص افرادی که در شهر های بزرگی مانند تهران زندگی می کنند؛ زیرا آلودگی هوا تاثیر مستقیم بر آب مصرفی می گذارد. دستگاه تصفیه آب فلکس تک، از سال 87 وارد بازار ایران شده است؛ این برند تایوانی یکی از معتبر ترین و محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب در جهان می باشد. تتعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب فلکس تک را، به تکنسین های حرفه ای مانند تکنسین های فروشگاه آبینه بسپارید؛ زیرا تعویض فیلتر شگردهای خاص خودش را دارد.

فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب فلکس تک

دستگاه تصفیه آب فلکس تک تایوانی، ساخت کشور تایوان دارای 6 مرحله فیلتراسیون می باشد؛ این دستگاه یکی از بهترین دستگاه ها در بازار می باشد. که ویژگی های متعددی دارد که موجب افزایش مواد معدنی مفید و حذف کامل مضرات می شود. این دستگاه به دلیل استفاده از فیلترهای گوناگون تمامی آلاینده های مختلف موجود در آب را از بینمی برد. تصفیه فیلتراسیون نقش بسیار مهمی در تصفیه کردن آب دارد و هر یک از این 6 فیلتر ها کار مختص خود را انجام می دهند:
1. فیلتر الیافی 1 میکرونی 2. فیلتر کربن فعال 3. فیلتر کربن بلاک 4. فیلتر ممبران ( اسمز معکوس ) 5. فیلتر قلیایی 6. فیلتر پست کربن.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب Fluxtek

وظیفه فیلتراسیون دستگاه فلاکستک

فیلتر الیافی 1 میکرونی:
وظیفه این فیلتر، حذف ذرات یک میکرونی مانند شن و ماسه از آب است. این مواد اضافی که تقریبا اندازه های بزرگتری دارند حذف می شوند. گل و لای و دیگر مواد از جمله این مواد هستند.

فیلتر کربن فعال:
وظیفه این فیلتر، حذف گاز های شیمیایی و کلر اضافی از آب است؛ کلر اضافی در آب می تواند برای سلامت مضر باشد. به همین دلیل به اندازه متناسب در آب باشد. در غیر اینصورت مقدار اضافه ای ن ماده ضدعفونی کننده نیز می تواند سلامت ما را به خطر بیندازد.

فیلتر کربن بلاک:
این فیلتر، ادامه کار فیلتر کربن فعال را انجام می دهد؛ و وظیفه آن حذف کلر از آب است. همچنین طعم و بوی نامطبوع آب از بین می رود. تا آبی زلال تر و شفاف تر داشته باشیم.

فیلتر ممبران:
کار این فیلتر، حذف املاح سمی و شیمیایی از آب می باشد. نیترات و مواد اضافی زیادی در آب وجود دارند که ممکن است در آب باقی مانده باشند. در این مرحله تمامی ریز ذرات از بین می روند.

فیلتر قلیایی:
در این مرحله املاح و مواد معدنی مفید به آب بازگردانده می شوند. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی های ایندستگاه اضافه کردن این املاح به آب می باشند. چرا که اصلی ترین خواص آب در مواد می باشند.

فیلتر پست کربن:
این فیلتر وظیفه دارد، تا بو و طعم نامطبوع را از آب حذف کند.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب Fluxtek (فلکس تک)

فیلتر ها، طول عمر مختص خود را دارند؛ و پس از آن باید تعویض شود؛ زیرا دیگر کارایی قبل را ندارد و حتی برای بدن انسان مضر است. زمان تعویض هر یک از فیلتر ها با یک دیگر فرق دارند؛ مانند: زمان تعویض فیلتر الیافی 4 تا 6 ماه می باشد؛ و زمان تعویض فیلتر کربن فعال 4 تا 6 ماه می باشد. زمان تعویض فیلتر کربن بلاک 4 تا 6 ماه می باشد؛ و زمان تعویض فیلتر ممبران 1 تا 2 سالمی باشد. مدت زمان تعویض فیلتر قلیایی 4 تا 6 ماه می باشد؛ و مدت زمان تعویض فیلتر پست کربن 1 تا 5\1 می باشد.

فروشگاه آبینه

جهت تعویض، فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی خانه خود، می توانید با مشاوران و کارشناسان فروشگاه آبینه تماس حاصل فرمایید؛ و جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی، می توانید به صفحه محصولات فروشگاه آینه مراجعه فرمایید. این مجموعه با ارائه بهترین ها در این زمینه شما را در جهت حفظ سلامت خود و خانوادتان همراهی می کند. همچنین می توانید از خدمات متنوع این مجموعه نیز بهره مند شوید. این مجموعه با ارائه انواع محصولات، که شامل دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی، تصفیه هوا، قطعات جانبی و… می شود یکی از متنوع ترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد.