یکی از معروف ترین برند های دستگاه تصفیه آب تولید تایوان، دستگاه تصفیه آب FLUXTEK می باشد. این برند، از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس آغاز نمود. این برند دارای 2 سال گارنتی می باشد؛ و باید توجه داشته باشیم که، تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب FLUXTEK (فلکس تک) را باید به دست تکنسین های حرفه ای مانند تکنسین های فروشگاه آبینه بسپارید.

دستگاه تصفیه آب فلکس تک

دستگاه تصفیه آب، یکی از واجبات خانه می باشد؛ زیرا املاحی در آب وجود دارد که، به شدت برای بدن انسان مضر است و بیماری هایی را به همراه دارد. دستگاه تصفیه آب فلاکس تک، یکی از معتبرترین برند های شرکت تایوانی است؛ این دستگاه تحت لیسانس آمریکا می باشد، و توانسته است تائیدیه های WaterQuality،NSF، ISO 9001، CE ، FDA، UKAS به دست آورد.

شرکت دستگاه تصفیه آب فلکس تک

شرکت فلکس تک تایوانی، یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه صفیه آب خانگی؛ و انواع قطعات دستگاه تصفیه آب مانند: فیلتر و پمپ می کند. کارشناسان این شرکت، توجه و دقت بسیار زیادی برروی کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی دارند؛ این شرکت از سال 2003 فعالیت خود را در زمینه تولیدات دستگاه تصفیه آب شروع کرده و توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب Fluxtek

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب FLUXTEK (فلکس تک)

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب، بسیار حساس می باشد؛ زیرا اگر یک قطعه دوچار مشکل شود کارکرد کل دستگاه را تحت الشعاء قرار می دهد. شما باید تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب فلکس تک را، به دست تکنسین های حرفه ای مانند تکنسین های فروشگاه آبینه بسپارید؛ زیرا این قطعات بسیار حساس می باشند و تعویض آن ها نیاز به شگرد های خاص خود را دارد.

فروشگاه آبینه

شما می توانید، جهت خرید دستگاه تصفیه آب FLUXTEK با کارشناسان و مشاوران فروشگاه آبینه تماس حاصل فرمایید؛ و جهت اطلاعات بیشتر به صفحه محصولات مراجعه فرمایید.