دستگاه آکواجوی، یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد؛ این دستگاه از سال 1383 وارد بازار ایران و تهران شده است. دستگاه آکجوای کانادایی، دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. این دستگاه علاوه بر ظاهری زیبا و کیفیت بالا، بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. و یکی از بهترین روش ها برای نوشیدن آبی زلال و گوارا نمی باشد. چرا که آب تاثیر بسزایی در سلامت انسان دارد.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب آکواجوی

  • جلوگیری از مبتلا شدن به، بیماری های قلبی و کلیوی.
  • دارا بودن تکنولوژی اسمز معکوس.
  • استفاده از مواد بهداشتی در ساخت این دستگاه.
  • سازگار با محیط زیست و بدن انسان.
  • فیلتر های این دستگاه، از پوست نارگیل ساخته شده است.
  • استفاده از فلز مرغوب، در ساخت شیر این دستگاه.

خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مناسب برای چه مناطقی می باشد؟

دستگاه آکواجوی کانادایی، به علت دارا بودن پمپ فشار آب بسیار مناسب، برای مناطقی با فشار آب کم می باشد. این دستگاه، با داشتن یک منبع 12 لیتری قابلیت زخیره آب را در خود دارد؛ و توانایی 8 لیتر هیدراته کردن آب را در روز دارد که برای یک خانواده 4 نفری این مقدار بسیار مناسب می باشد. البته که مخزن این دستگاه ها باید متناسب با نیاز افراد انتخاب شود. می توان با توجه به تعداد افراد و نیازمان از مخزن های بزرگتر استفاده نمایید.

انواع دستگاه آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی کانادایی، دارای مدل های بسیاری می باشد مانند:مدل تولیپ، مدل رز، مدل لوتوس، مدل لجند، مدل اسپرینگ، مدل لیلیوم، مدل ساکورا بدون پمپ، مدل ساکورا پمپ دار، مدل نارسیس، مدل بلوم، دوش حمام مدل ارکید، دستگاه تصفیه آب سه مرحله ای مدل ساده، مدل دولکس چهار مرحله ای، مدل دولوکس سه مرحله ای.

خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی

در خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی کانادایی، بسیار باید دقت کنید! زیرا امروزه کلاه بردارانی وجود دارند که، دستگاه تقلبی را به نام اصل وارد بازار کرده و به فروش می رسانند. این دستگاه را حتما از فروشگاه های معتبری مانند، فروشگاه تصفیه آب آبینه خریداری فرمایید؛ زیرا فروشگاه آبینه معتبرترین نمایندگی دستگاه آکواجوی در تهران می باشد.

فروشگاه آبینه

شما می توانید، جهت خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی کانادایی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید؛ مشاوران و کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند تا شما را در خرید بهترین دستگاه ها راهنمایی نمایند. همچنین می توانید جهت اطلاعات بیشتر راجب به دستگاه آکواجوی می توانید از سایر محصولات فروشگاه آبینه دیدن فرمایید.