تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواجوی به چه صورت است؟ این دستگاه تایوانی تحت لیسانس آمریکا بوده و دارای تاییدیه رسمی NSF, FDA, WQA می‌باشد. این دستگاه به روش اسمز معکوس با داشتن ۵ فیلتر الی ۶ فیلتر آب را تصفیه می‌کند. این دستگاه دارای قابلیت های متعددی است. که موجب شده تا به یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب بدل شود.

ویژگی‌های دستگاه آکواجوی

  • توانایی تولید ۸ لیتر آب تصفیه شده در هر ساعت
  • مجهز به شیر برقی
  • مجهز به فیلترهای InLine با اتصالات QC
  • مجهز به منبع ذخیره تحت فشار ۱۲ لیتری
  • مجهز به پمپ تأمین فشار

مراحل تصفیه فیلترها

مرحله اول

فیلتر پلی پروپیلن از الیاف مصنوعی ساخته شده است. ما بین این الیاف منافذی وجود دارد که باعث جلوگیری از ذرات بزرگ‌تر از ۵ میکرون، می شود. این ذرات شامل گلو لای ها، شن و ماسه و هر جسم درشتی که در آب باقی مانده را فیلتر می کند. و مانع از ورد آن به داخل آب می شود.

مرحله دوم

در مرحله دوم، دستگاه تصفیه آب آکواجوی، فیلتر کربن فعال قرار دارد. این فیلتر دارای خاصیت جذب سطحی می‌باشد. این فیلتر توانایی حذف شوینده ها و آفت کش ها و بخصوص کلر و سایر مواد شیمیایی است. همچنین موجب از بین رفتن نیترات نیز می شود. چرا که این ماده یکی از مضرترین مواد در آب می باشد. که در صورت عدم حذف آن می تواند سلامت انسان را تهدید کند.

مرحله سوم

فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل درست شده است. کربن بلاک در جهت تأمین و تکمیل مرحله دوم است. این کار به این علت است که اگر ماده شیمیایی حذف نشده، در این مرحله حذف شود. زیرا ذرات شیمیایی نباید به فیلتر ممبران روانه شوند؛ زیرا ممبران مهمترین فیلتر در تصفیه آب خانگی اسمز معکوس است. این روش که به RO نیز معروف است، یکی از بهترین روش های تصفیه می باشد

مرحله چهارم

فیلتر اسمز معکوس، از چندین لایه غشاء نیمه تراوا تشکیل شده. ذرات محلول در آب، قادر به عبور از منافذ غشاء نیستند. ممبران ذرات بزرگ‌تر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه و سختی آب را کاهش می‌دهد. این ذرات می‌توانند شامل سرب، جیوه، آرسنیک و سایر فلزات سنگین باشد. فیلتر ممبران قادر به تصفیه آّب تا ۶۰ گالن در روز می‌باشد. در تصفیه اسمز معکوس آب تصفیه شده، آن قدر تمیز است که، کتری که شما در آن چایی دم می‌کنید به هیچ عنوان جرم نمی‌بندد. از این آب برای اتو بخار خانگی هم نیز می‌توان استفاده کرد.

مرحله پنجم

فیلتر کربن نهایی نیز مانند سایر فیلترهای کربنی، به حذف طعم و بو و مزه احتمالی آب را که ممکن است در مخزن ذخیره بماند حذف می‌کند. زمان تعویض این فیلتر به دلیل تمیز بودن آب هر یک سال است. فیلترهای پیش تصفیه مرحله یک تا سه هر ۶ ماه یک بار تعویض می‌گردد.

مرحله ششم

 فیلتر مینرال املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی تصفیه شده باز می‌گرداند. این فیلتر املاحی مانند کلسیم، پتاسیم و منیزیم و سایر املاح دیگر را به آب می فزاید. زمان تعویض فیلتر مینرال هر یک سال است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می باشد. چرا که با بازگرداندن املاح معدنی مفید به آب نقش مهمی را در سلامت انسان ایفا می کند.

نمایندگی

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواجوی مانند تمامی محصولات، دارای خدمات پس از فروش بوده و تیم فنی آبینه با آمادگی کامل، قادر به تعویض فیلتر و سایر خدمات می‌باشند. مجموعه آبینه با تجربه خود در این زمینه، همواره بهترین ها را ارئه می دهد. شما می توانید برای اطلاع کامل و یا هرگونه پرسش درباره این دستگاه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.