تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی از جمله کارهایی است که بعد از مدتی برای عملکرد بهتر دستگاه باید انجام شود. این دستگاه یکی از بهترین برندها و مدل های دستگاه های تصفیه آب می باشد. که علاوه بر کیفیت بالا، مقاومت و استحکام خوبی نیز دارد. این کار در زمان مقرر آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دستگاه تصفیه آب آکواجوی یک دستگاه معتبر تایوانی می‌باشد و تحت لیسانس آمریکا است. این دستگاه دارای تاییدیه بین‌المللی NSF, FDA, WQA می‌باشد.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکواجوی

این دستگاه با استفاده از روش اسمز معکوس تمامی ذرات معلق در آب را به طور کامل پالایش کرده و آبی سالم و تمیز به ما می‌دهد. این دستگاه به غیر از تصفیه، سختی آب را نیز کم می‌کند. از ویژگی‌های این مدل داشتن اتصالات QC جهت جلوگیری از نشت آب، مجهز به فیلترهای InLine با اتصالات QC، گیج فشار و  پمپ تأمین فشار است.

اتصالات QC

 اتصالات QC مربوط به شلنگ‌ها و یراق‌های دستگاه است. این قطعات باید آب بندی شوند. آب بندی این قطعات بسیار ساده بوده و با گذشت زمان نیز معمولاً کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. ممکن است بعد از باز و بسته کردن‌های مکرر اتصالات، لوله دچار خراشیدگی در محل اتصال شود که آب بندی را دچار مشکل می‌کند.

گیج فشار

تصفیه آب نیاز به فیلتر ممبران دارد. همچنین این فیلتر برای تأمین فشار نیاز به یک وسیله برای پمپ پاژ کردن آب به سوی این فیلتر را دارد. اما از کجا متوجه شویم که میزان فشار ورودی به مببران چه قدر است؟ این کارا گیج فشار برای ما انجام می‌دهد. بر روی گیج فشار اعدادی درج شده، عددی که برای ممبران و دستگاه تصفیه آب لازم است، ۵۰ تا ۱۵۰ PSI می‌باشد. اگر این عدد کمتر یا بیشتر از مقدار تعیین شده باشد، مشکلاتی نظیر کم شدن فشار آب خروجی و یا ترکیدن هیوزینگ فیلتر ممبران می‌شود.

پمپ تصفیه

برای ایجاد فشار اسمزی به ممبران نیازمند به یک پمپ هستیم. همانگونه که در بالا گفتیم ممبران برای تصفیه آب خانگی به فشار معینی جهت پاکسازی آب نیازمند است. پمپ تصفیه این کار را انجام می‌دهد. در صورت خرابی پمپ تصفیه مشکلاتی نظیر، ترکیدگی هد یا کلگی پمپ می‌شود. ممکن است پمپ یا کلگی نشتی آب داشته باشد. برای این مشکل اغلب یا پمپ را تعمیر یا تعویض می‌کنند.

شیر قطع اتوماتیک یا شیر برقی

شیر برقی معمولاً دارای یک سیم پیچ و با جریان برق یا الکتریسیته کار می‌کنند. شیر قطع اتوماتیک ورودی آب به فیلترها را کنترل می‌نماید. این شیر زمان روشن شدن دستگاه مسیر آب را باز و زمان خاموش شدن دستگاه مسیر ورود آب را مسدود می‌کند. در صورت نبود این شیر هدر رفت آب زیاد می‌شود.

نمایندگی تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی

مجموعه آبینه نمایندگی معتبر تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی در ایران و منطقه است. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب و محصولات دیگر ما با کارشناسان فنی ما در تماس باشید. تا با مشاوره مناسب، بهترین انتخاب را داشته باشید. و از نوشیدن آب زلال و گوارا لذت ببرید.