دستگاه های تصفیه آب، به مدت 10 سال است که وارد ایران شده اند؛ اما برخی افراد هنوز بر این باور اند که، هیچ احتیاجی به دستگاه تصفیه کنه آب ندارند. این باور کاملا اشتباه است؛ زیرا املاح مضری در آب وجود دارد که بسیار برای بدن خطرناک می باشند. دستگاه تصفیه آب ایزی ول، یکی از برندهای معروف تایوانی است؛ کار این دستگاه علاوه بر حذف کلر، رسوبات و… سختی آب را پایین می آورد. علاوه بر کیفیت بالا این دستگاه، از استحکام و مقاومت خوبی هم برخوردار است. قیمت دستگاه تصفیه آب ایزی ول، به صرفه تر از دستگاه های دیگر می باشد؛ فروشگاه آبینه، نمایندگی معتبر برند ایزی ول تایوانی در تهران می باشد. که عرضه کننده انواع دستگاه ها می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب ایزی ول

  • می تواند املاح مضر مانند: کلر، رسوبات، باکتری ها و میکروب ها را از آب حذف کند.
  • میزان سختی آب را کاهش می دهد.
  • از ابتلا شدن به بیماری های کلیوی، قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
  • نصب آن رایگان می باشد.
  • شامل 6 مرحرله فیلتراسیون است.
  • دو سال و نیم گارانتی دارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب ایزی ول

فیلتر های دستگاه تصفیه آب ایزی ول

دستگاه تصفیه آب ایزی ول، دارای 6 مرحله فیلتراسیون می باشد. در ادامه نحوه کارکرد هر یک از آن ها را برای شما شرح می دهیم.

فیلتر الیافی

کار این فیلتر حذف گل و لای و شن و ماشه از آب می باشد؛ هر جسمی درشتی که به هر دلیلی هنوز در آب موجود است، حذف می شود. این اولین اقدام در جهت تصفیه آب می باشد. مدت زمان تعویض آن 4 تا 6 ماه می باشد.

فیلتر کربن پودری

کار این فیلتر حذف کلر آب می باشد؛ با اینکه کلر خود یک ضد عفونی کننده است، اما وجود اضافی آن در آب باعث آسیب رسیدن به سلامت انسان می شود. به همین دلیل با استفاده از این فیلتر میزان کلر اضافی از آب حذف می گردد. مدت زمان تعویش آن 4 تا 6 ماه می باشد.

فیلتر کربن بلاک

وظیفه این فیلتر حذف بوی نامطبوع از آب می باشد؛ که به دلیل وجود مواد مضر مختلف در آب این بو و طعم نامطبوع ایجاد می شود. مدت زمان تعویش آن 4تا6 ماهن می باشد.

فیلتر ممبران

وظیفه این فیلتر حذف کلیه سموم از آب می باشد؛ باکتری ها، میکروب ها و مخصوصا وجود نیترات در آب بسیار خطرناک می باشد. از همین رو حذف این مواد بسیار حیاتی و مهم می باشد. مدت زمان تعویض آن بین 1 تا دو سال می باشد.

فیلتر کربن نهایی

کار این فیلتر حذف طعو و بوی نامطبوع از آب می باشد؛ تا آبی سالم و زلال را بتوانیم بنوشیم. و همچنین تجربه نوشیدن یک آب صاف و زلال را تجربه کنیم. مدت زمان تعویض آن هر 1 سال یکبار است.

فیلتر مینرال

وظیفه این فیلتر اضافه کردن مواد مفید بدن به آب است، مانند کلسیم و …؛  با توجه به حذف تمامی مواد اضافی مضر، موادی هم در سلامت انسان ها تاثیر ذار می باشند. این فیلتر این مواد معدنی مفید را به آب برمی گردانند. مدت زمان تعویض آن هر 1 سال یک باز نیز می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب ایزی ول

قیمت دستگاه تصفیه آب ایزی ول، بستگی به برند آن دارد؛ و باید توجه داشته باشیم که حتما از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه آبینه آن را خریداری کنیم. شما می توانید، جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات دقیق راجب دستگاه تصفیه آب ایزی ول به صفحه محصولات فروشگاه آبینه مراجعه فرمایید.

فروشگاه آبینه

شما می توانید جهت خرید دستگاه تصفیه آب ایزی ول، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید؛ تا مشاوران ما شما در خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی کنند.