تمامی دستگاه های تصفیه آب دارای مراحل فیلتراسیون از 6 مرحله به بالا هستند این عامل در هر دستگاه، در بهبود طعم آب آشامیدنی تاثیر بسیاری دارند. تمامی این فیلتر ها دارای عمر مفید و زمان تعویض مختلف هستند که باید به آن توجه شود و اگر تمامی فیلترها به موقع تعویض نشوند ممکن است آب را به خوبی تصفیه نکنند و به سلامت بدن انسان آسیب برساند. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول نیز باید در زمان معین و توسط تنکسین کاربلد صورت گیرد. تا از نوشیدن آبی زلال و گوارا لذت ببرید.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول

همانطور که گفته شد تمامی فیلتر ها دارای زمان معین جهت تعویض هستند. دستگاه ایزی ول دارای 6 الی 7 مرحله فیلتراسیون است که هر یک از فیلتر ها با توجه به مرحله و نوع آن بسیار متفاوت است. در ادامه به شرح مراحل و زمان تعویض هر یک از فیلتر ها می پردازیم.

مرحله اول:

فیلتر مرحله اول، فیلتر الیافی و یا پلی پروپیلن نام دارد که تمامی آلاینده ها تا ۵ میکرون حذف می کند. توصیه می شود این فیلتر باید هر یک یا دو ماه یبار تعویض گردد؛ چرا که پس از آن به رنگ قهوه ای درمیاد و کارایی خوبی ندارد. این فیلتر هرگونه مواد با جسم بزرگ مانند شن و ماسه، گل و لای و… را فیلتر و از آب حذف می کند.

مرحله دوم:

در مرحله دو فیلتری با نام کربن اکتیو تعبیه شده است که دارای دو نوع پودری و گرانول موجود است. این فیلتر باعث بهبود بو، طعم و رنگ نامطبوع آب می‌شود. این فیلتر باید هر 3 الی 4 ماه یکبار تعویض گردد.

مرحله سوم:

فیلتر مرحله سوم کربن بلاک است که از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است و وظیفه تکمیل فرایند تصفیه توسط فیلتر کربن اکتیو را بر عهده دارد. تا به طور کامل طعم و بوی آب بهبود پیدا کند. زمان تعویض این فیلتر 5 الی 6 ماه است.

مرحله چهارم:

فیلتر مرحله چهارم و اصلی دستگاه تصفیه آب ایزی ول، فیلتر ممبران است که معمولا از نوع RO  یا سیستم اسمز معکوس است. این فیلتر قدرت حذف ذرات بزرگ‌تر از 0.0001 میکرون را دارد. عمر مفید این فیلتر یک سال است و پس از آن حتما باید تعویض گردد.

مرحله پنجم:

فیلتر کربن خطی در مرحله پنجم تعبیه شده است که جنس و عملکرد آن همانند فیلتر مرحله سوم است. این فیلتر هر یکسال یکبار باید تعویض گردد. در این مرحله تمامی میکروب ها، باکتری و مخصوصا نیترات از آّ حذف می شود. چرا که ماده ای همچون نیترات بسیار برای سلامت انسان زیان بار می باشد.

مرحله ششم:

فیلتر مواد معدنی که به آن فیلتر مینرال نیز گفته می‌شود، در مرحله ششم دستگاه تصفیه آب تعبیه شده است. زمان تعویض این فیلتر هر 6 ماه الی یکسال است. این فیلتر تمامی مواد معدنی مفید را به آب برمی گرداند. تا تاثیر مثبت خود را بر روی بدن انسان بگذارد.

مرحله هفتم:

در مرحله هفتم از فیلتر قلیایی جهت تنظیم pH آب استفاده می شود که از اسیدی شدن آب جلوگیری می‌کند.  این فیلتر پس از مصرف 6000 لیتر آب کارایی خود را از دست می دهد و حتما باید تعویض ‌گردد.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول توسط فروشگاه آبینه

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول یکی از خدمات فروشگاه آبینه است که پس از خرید دستگاه تصفیه آب، هنگامی که موعد تعویض فیلتر فرا میرسد، با شما تماس گرفته می شود تا جهت تعویض فیلتر اقدام نمایید. توجه نمایید که حتما از طریق شماره های درج شده در مجموعه با شما تماس گرفته شده باشد. در غیر این صورت هرگز به افراد سودجو اعتماد نکنید. جهت خرید فیلتر می توانید به فروشگاه سایت مراجعه نمایید. یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما شما را در خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی کنند.

  02144704559

  02144741638