خرید دستگاه تصفیه آب soft water

برند سافت واتر، یک برند تایوانی است که تحت لیسانس ایالات متحده آمریکا تولید می شود. تصفیه آب خانگی قلیایی سافت واتر به دلیل استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس و توانایی در یونیزه قلیایی آب می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب soft water را دارید می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت در بازار از فروشگاه آبینه همراه با ضمانت و نصب رایگان دستگاه خریداری نمایید. همچنین جهت هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های دستگاه سافت واتر

پمپ تصفیه آب سافت واتر بسیار قدرتمند می باشد. این دستگاه از یک پمپ مدل TYP-2800 بهره می برد که فوق العاده کم صدا و در عین حال بسیار قدرتمند و پرتوان است که باعث می شود حتی در آب های با سختی بالا نیز به راحتی بتواند فشار لازم را برای غشاء ممبران فراهم شود. در ادامه شما را با برخی از ویژگی دستگاه سافت واتر آشنا می نماییم.

مناسب برای مناطقی که آب شور دارند

وجود شیر تنظیم املاح

نصب راحت در فضا های کوچک

قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا 0/0001 میکرون و نیترات و نیتریت آب

مزایای استفاده از سافت واتر

  • پمپ بسیار پرقدرت و صدای بسیار کم
  • دارای تأییدیه‌های جهانی استاندارد
  • دارای مخزن تانک پک باکیفیت عالی که ضد باکتری و جلبک می‌باشد
  • استفاده از سیستم ro
  • کیفیت و عمر بالای قطعات دستگاه
  • شما با استفاده از دستگاه سافت واتر، از آب یونیزه استفاده می نمایید، که از مزایای آب یونیزه می توان به کاهش قند، چربی، کاهش درد بی حالی و مشکلات گوارشی و… اشاره کرد.

    معرفی فیلترهای دستگاه تصفیه

    فیلتر ممبران

    در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر ممبران بسیار حائز اهمیت است. ممبران یکی از مهمترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب است که به خوبی توان حذف املاح تا ۱ ده هزار میکرون را دارد.

    فیلتر پست کربن

    پست کربن به معنی خرده های کربن، مشابه فیلتر شماره ۲ یا همان کربن پودری است که آب بعد مخزن از آن عبور می کند. اگر آب کلر و منشقات کلر و یا بوی بد و طعم بدی داشته باشد در این فیلتر تصفیه می شود.

    فیلتر مینرال

    فیلتر مینرال را به عنوان یک فیلتر جذبی یا حذفی نمی شناسیم بلکه این فیلتر مواد افزودنی دارد که باعث افزایش سطح کیفی آب میشود. مواد معدنی مفید آب مانند کلسیم پتاسیم و منیزیم از این دست مواد هستند که در فیلتر مینرال به آب اضافه می شود.

    فیلتر قلیایی

    یکی از فیلترهایی که به دستگاه های تصفیه آب اضافه می کنند فیلتر قلیایی است. همانطور که از اسم این فیلتر یپداست، میتواند PH آب را قلیایی کند.