تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب soft water امری بسیار مهم است. توجه داشته باشید که عوض کردن قطعات و فیلترهای این دستگاه‌ها در زمان مناسب، کمک به جلوگیری از بروز مشکل در دستگاه می‌کند. البته بعضی از فروشندگان این دستگاه زمانی که تعویض قطعات تصفیه آب نظیر فیلتر و یا اجزایی دیگر فرا رسد، به مشتریان اطلاع خواند داد. با آبینه همراه باشید.

دستگاه سافت واتر یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس در این زمینه است. تصفیه آب soft water ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است. قطعات به کار گرفته شده در این دستگاه همه اورجینال بوده و دارای استاندارهای جهانی می‌باشد.

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب soft water شامل چه اجزایی است؟

قطعاتی که در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی قابل تعویض هستند، عبارت‌اند از: شیر برداشت اهرمی، پمپ تصفیه، فیلترهای تصفیه، یراق آلات دستگاه، مخزن ذخیره و گیج فشار و… خلاصه به جرأت می‌توان گفت تمامی اجزایی دستگاه تصفیه آب خانگی قابل تعویض است.

پمپ تصفیه

 مهم‌ترین قسمت در همه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی  پمپ تصفیه می‌باشد. پمپ مهمترین کار را در اسمز معکوس انجام می‌دهد. برای ایجاد فشار اسمزی نیاز به یک پمپ داریم. از جمله مشکلاتی که برای پمپ تصفیه به وجود می‌آید ممکن است نشتی کلگی پمپ باشد. یکی از نشانه‌های خرابی کلگی،  سر و صدای زیاد است. شما باید در هنگام خرید تصفیه آب خانگی به پمپ آن توجه داشته باشید. این را هم باید گفت که قطعاتی که اصل باشند طول عمر بالای دارند و دیر به مشکل می‌خورند. این امر در مورد تعویض قطعات soft water، نیز صدق می‌کند.

هواگیری

هواگیری دستگاه تصفیه آب جز سرویس‌ها و خدمات این دستگاه‌ها است. عمل تنظیم باد و هواگیری نیاز به اندازه گیر‌ی فشار مخزن می‌باشد. این کار به وسیله فشار سنج انجام می‌شود. اگر فشارسنج عدد صفر را نشان دهد، فشار در حالت نرمال است. اما اگر صفر نباشد نیاز به هواگیری داد. دستگاهی که هواگیری نشود ممکن است، بدون توقف کار کند یا آب از شیر خروجی کم تولید شود.

گیج فشارسنج

گیج فشار، آب خروجی از پمپ را به سمت فیلتر ممبران نشان می‌دهد. برای تصفیه آب ما نیاز به فیلتر ممبران داریم. فشار سیال بالای ۵۰ PSI برای فیلتر ممبران مناسب است. این گیج برای تشخیص مشکل مناسب است و ممکن است در بعضی از دستگاه این گیج وجود نداشته باشد. گیج‌ها در ۲ نوع هستند: گیج‌های  روغنی و گیج‌های خشک. گیج‌های  روغنی از نوع خشک آن بهتر اند و عمر آنها بیشتر است.  اگر فشار روی گیج کمتر از ۵۰ PSI باشد فیلتر ممبران کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهد. پس فشار مناسب بالای ۱۵۰ می‌باشد، و بیشتر از ۱۵۰ باعث ترکیدن آن می‌شود.

نمایندگی و خدمات پس از فروش

فروشگاه آبینه مرکز تخصص فروش انواع دستگاه‌های تصفیه آب  و تعویض قطعات soft water است. محصولات ارائه شده توسط این کمپانی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است. برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره محصولات شرکت آبیه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.