دستگاه تصفیه آب، برای هر خانه ای الزامی می باشد؛ زیرا دستگاه های تصفیه کن شهری نمی توانند به تنهایی املاح آب را حذف کنند. در کنار همه این ها باید توجه داشته باشیم که، قطعات دستگاه تصفیه آب پس از مدتی باید تعویض گردد یا به عبارتی دیگر سرویس شود؛ مانند: فیلتر ها که زمان تعویض خاص خود را دارند. و باید در نظر داشته باشیم که، تعویض این قطعات دستگاه تصفیه آب را به دست افرادی کاربلد مانند نصاب کاران فروشگاه آبینه بسپاریم.

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب جنرال

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب جنرال ، تاثیر بسیار مهمی در کارکرد کل دستگاه می گذارد. زیرا قطعات با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند؛ و تاثیر مستقیمی بر کارکرد یک دیگر می گذارند. اگر یک قطعه به درستی کار نکند، کل کارکرد دستگاه را تحت شعاء قرار می دهد؛ و به مرور باعث خرابی بقیه قطعات می شود. همانگونه که در بالا به آن اشاره کریدم، نباید خود اقدام به تعویض این قطعات کنیم؛ زیرا باید تعمیر آن ها را به یک آدم کاربلد بسپاریم.

تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب

تعویض پمپ دستگاه تصفیه آب  

پمپ، قلب دستگاه تصفیه آب می باشد؛ و اگر این قطعه خراب بشود دستگاه دیگر قادر به کار کردن نیست. کارشناسان دستگاه تصفیه آب، بر این موضوع معتقد هستند که، در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به کیفیت پمپ آن بسیار توجه شود. البته باید در نظر داشته باشید که، برای آگاهی داشتن راجب پمپ نیاز به اطلاعات موثق دارد؛ و حتی می توانید این اطلاعات را از فروشگاه های معتبر مانند آبینه دریافت کنید.

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب جنرال

فیلتر ها هر کدام زمان تعوض خاص خود را دارند، به عنوان مثال: فیلتر پلی پروپیلن زمان تقریبی تعویض آن 6 ماه یک بار می باشد، فیلتر کربن فعال که زمان تعویض آن مثل فیلتر پلی پروپیلن می باشد و 6ماه یکبار می توان آن را تعویض نمود و همانطور فیلتر ممبران مدت زمان تعویض آن هر 6 ماه یکبار می باشد. شما می توانید حتی، زودتر این فیلتر هارا تعویض کنید؛ و در صورتی که اگر تعویض نشوند دیگر قابلیت حذف املاح را از آب ندارند.

فروشگاه آبینه

برای تعمیر قطعات دستگاه تصفیه آب خود می توانید، با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید؛ و در صورت لزوم نصاب کاران فروشگاه دستگاه تصفیه آب دستگاه شما را تعمیر می کنند.

  02144741638

  02144704559

   09127122764