دستگاه تصفیه آب جنرال، ساخت کارخانه معروف تایوانی می باشد؛ و این محصول را به آسیا و اروپا صادر می کند. این دستگاه، با قابلیت داشتن تکنولوژی اسمز معکوس توانسته است، ذرات مضر و بیماری زا را از آب حذف کند. این دستگاه، دارای 7 مرحله فیلنر تصفیه آب می باشد؛ و این برند به علت قابلیت هایی که دارد، توانسته در بین مصرف کنندگان محبوبیت خوبی را به دست آورد. کیفیت قطعات دستگاه تاثیر مستقیمی بر قیمت دستگاه تصفیه آب جنرال می گذارد؛ فروشگاه آبینه، نمایندگی معتبر فروش این دستگاه در تهران می باشد. که با بهترین خدمات پس از فروش، از نصب و تعویض به موقع فیلترها، دستگاهی ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی دستگاه تصفیه آب جنرال

  • داشتن خدمات پس از فروش مادام العمر
  • نصب رایگان دستگاه تصفیه آب جنرال
  • استفاده از بهترین قطعات تایانی.
  • داشتن فیلتر ممبران آمریکایی.
  • استفاده از پمپ و ترانس با کیفیت برند تایوانی.
  • استفاده از 7 مرحله فیلتر باکیفیت.
  • حذف تمام املاح مضر از آب.
  • اضافه کردن مواد مفید برای بدن.
  • قیمت دستگاه تصفیه آب جنرال بسیار مقرون به صرفه است
  • آب را شیرین و زلال می کند

فیلتر های دستگاه تصفیه آب جنرال

این دستگاه، دارای 7 مرحله فیلتراسیون می باشد؛ که وظیفه هر کدام با دیگری فرق دارد.
1. فیلتر الیافی: کار آن حذف قارچ، گل و لای،لجن و خزه، شن و ماسه از آب می باشد؛ و زمان تعویض آن از 3 تا 6 ماه ی باشد. 2. فیلتر کربن پودری: کار آن حذف کلر ازآب است؛ و مدت زمان تعویض آن 4 تا 6 ماه می باشد. 3. فیلتر کربن بلاک: کار این فیلتر حذف بوی نامطبوع، کلر و فلزات سنگین از آب است؛ و مدت زمان تعویض آن مانند فیلتر کربن پودری میا باشد. 4. فیلتر ممبران: کار آن حذف املاح مضری مانند نیترات از آب است؛ و طول عمد آن 12 تا 24 ماه می بلشد. 5. فیلتر کربن نهایی: کارایی این فیلتر و زمان تعویض آن مانند فیلتر کربن بلاک می باشد. 6. فیلتر مینرال: کار آن حذف املاح مضر از آب است؛ و مدت زمان تعویض آن 4 تا 6 ماه می باشد. 7. فیلتر قلیایی ساز: کار این فیلتر ها حذف املاح مضر از آب است؛ و زمان تعویض آن 4 تا 6 ماه می باشد.

اما یکی از مهم ترین نکات در تصفیه این دستگاه ها، این است که مواد معدنی را به آب بازمی گرداند. با توجه به اهمیت و حذف تمامی میکروب ها، نیترات و … در آخرین مرحله از تصفیه، به کمک فیلتر، مواد معدنی مفید به آب برمی گردد. این مواد تاثیر بسزایی در سلامت انسان ها دارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب جنرال

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم، دستگاه تفیه آب جنرال یک دستگاه مفید و با کیفیت است. قیمت دستگاه های تصفیه آب جنرال، بستگی به اجزا و برند آن دارد؛ به عنوان مثال: برند پمپ تعداد فیلتر ها  و…. . شما می توانید، برای اطلاعات بیشتر به قسمت محصولات فروشگاه آبینه مراجعه فرمایید. همچنن با توجه به خدمات ارائه شده برای انواع دستگاه ها ، خرید این وسایل بسیار مقرون به صرفه تر از روش های دیگر است. که با توجه به تاثیری که آب تصفیه شده مناسب بر سلامت انسان دارد، خرید این دستگاه ها امری ضروری می باشد.

فروشگاه آبینه

این مجموعه دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد. همان طور کعه اشاره کردیم دستگاه های تصفیه آب ویژگی های متعددی دارد. این دستگاه ها با توجه به کیفیت دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشند. شما می توانید،جهت خرید دستگاه تصفیه آب جنرال با مشاوران و کارشناسان فروشگاه آبینه تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. جهت سفارش محصول مورد نظر خود، به صفحه فروشگاه آبینه مراجعه فرمایید. تا از دیگر محصولات تصفیه آب خانگی ما دیدن فرمایید.

  02144741638

  02144704559

   09127122764