مقالات

راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

دستگاه تصفیه آب اورجینال

دستگاه تصفیه آب اورجینال باید از بهترین روش تصفیه و همچنین دارای استانداردهای لازم و ساخته شده از بهترین متریال باشد. تا بتواند با این ویژگی ها آب را به خوبی تصفیه کند. با توجه به اینکه آب های شهری هم حاوی ناخالصی هستند، باید با استفاده از دستگاه های تصفیه، آن را غنی و عاری از هرگونه مواد مضر و اضافی کنیم. چرا که این عمل باعث حفظ سلامت افراد و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف می شود. اما بعضی افراد برای رفع این مشکل، اقدام به خرید دستگاه هایی بدون شناخت و تحقیق برای این کار می کنند. که به دلیل عدم کارایی و استاندارد لازم، آب به خوبی تصفیه نشده و یا خیلی زود نیاز به تعویض قطعه پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین برند دستگاه های تصفیه آب را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد خرید

دستگاه تصفیه آب شش مرحله جنرال مدل لوکس

11,800,000 تومان11,500,000 تومانخرید کنید

شناخت انواع روش فیلتراسیون دستگاه ها

روش اولترا فیلتراسیون

این روش شامل چند مرحله فیلتر است که آب با گذر از مراحل مختلف تصفیه می شود. این دستگاه ها بسته به نوع آن ها بر روی شیر و یا زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و نیازی به برق ندارد. مدل های زیرسینکی و کیسی شامل این دو مدل است. دستگاه هایی که از این روش استفاده می کنند بدون مخزن می باشند، و آب تصفیه شده بلافاصله در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد. این روش در مقایسه با روش اسمز معکوس هزینه کمتری دارد اما از دقت و کیفیت پایین تری برخوردار است.

اسمز معکوس

تاثیر روش اسمز معکوس بر دستگاه تصفیه آب اورجینالتصفیه به روش اسمز معکوس را می توان از بهترین روش تصفیه در دستگاه تصفیه آب اورجینال برشمرد. فیلتر ممبران در این روش دارای منافذ بسیار کوچکی میباشد که ذرات اضافی موجود در آب را تا 0/0001 میکرون حذف می کند. دستگاه هایی که از روش RO استفاده می کنند، نیازمند جریان برق هستند. همچنین این دستگاه ها دارای یک مخزن آب نیز می باشند. دقت فیلتراسیون در این روش بسیار بالا و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. پس بهتر است هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای روش اسمز معکوس است.

قلیایی کننده آب

یکی دیگر از روش های تصفیه، قلیایی کننده آب است. این روش بیشتر در سیستم های اسمز معکوس استفاده می شوند. در روش RO  همه مواد اضافی از آبحذف شده، و با کمک آن مواد معدنی مفید به آب برمیگردند. همچنین میزان اسید موجود در آب نیز کم می شود. این مزیت یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های با کیفیت و اورجینال است. آب قلیایی بسیار برای سلامت پوست و مو مفید و حاوی خواص آنتی اکسیدانی و درمانی نیز می باشد.

روش اشعه فرابنفش

فیلتر فرابنفش در دستگاه تصفیه آب اورجینالاستفاده از روش اشعه فرابنفش در مناطقی کارایی زیادی دارند. از این روش بیشتر برای قسمت هایی که مواد مضر و اضافی زیادی در آب وجود دارد، استفاده می شود. چرا که استفاده از فیلتر فرا بنفش و اشعه UV نزدیک به 99.9 درصد همه مواد مضر آب را از بین می برد.
دستگاه های اکسیژن ساز یکی دیگر از انواع آب تصفیه کن خانگی می باشند. در این روش با کمک فیلتر اکسیژن ساز که همان مادون قرمز است، بر ساختار مولکولی آب اثر می گذارد. که این کار موجب تغییر در آن می شود. همچنین باعث افزایش انرژی در آب نیز شده که برای بدن ما نیز مفید است. دستگاه هایی که از روش اسمز معکوس بهره می برند، توانایی ترکیب با سیستم های قلیایی، فرابنفش یا اکسیژن ساز را نیز دارند.

نکات مهم هنگام انتخاب دستگاه های تصفیه آب اصل

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به ایتم های مختلفی توجه کنیم. چرا که یک دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده و باید از قسمت های مهم اطلاع داشته باشیم. همچنین باید بر اساس نیاز، نوع فشار آب منطقه، سختی و… دستگاه مدنظر خود را انتخاب کنیم.. در ادامه به مهم ترین ایتم ها هنگام انتخاب یک دستگاه تصفیه آب مناسب اشاره می کنیم.

  • انتخاب نوع دستگاه متناسب با کارایی مورد نیاز
  • تعداد و نوع فیلترهای موجود در دستگاه
  • برند دستگاه و شرکت تولیدکننده
  • نوع اتصالات آن
  • جنس پلاستیک
  • اورینگ ها و سایر قطعات جانبی
  • حجم مخزن دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • پایه دستگاه
  •  شیر برداشت دستگاه

بررسی قطعات جانبی و متریال دستگاه

همان طور که اشاره کردیم فاکتورهای مختلفی در کیفیت یک دستگاه تاثیرگذار است. اما بخشی که شاید کم تر به آن توجه شود قطعات جانبی دستگاه ها هستند. همه اجزا و متعلقات دستگاه باید اصل و متناسب با نوع دستگاه باشد. شیر برداشت، خروجی، شلنگ ها، بست ها، پمپ و … از جمله این قطعات هستند. که باید عکلکرد مناسبی داشته باشند. در صورت وجود نقص در هریک از این قطعات آب خروجی شما سالم و زلال نخواهد بود. از همین رو علاوه بر استفاده از افراد متخصص در نصب دستگاه از کیفیت متریال و نوع قطعات جانبی آن اطمینان حاصل نمایید. تا از آبی سالم و گوارا لذت ببرید.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب اورجینال

بهترین برند دستگاه تصفیه آب اورجینالدر این زمینه می توان برندهای تولیدی کشور تایوانی را جزو دستگاه های با کیفیت برشمرد. انواع دستگاه های تولیدی این کشور در ایران نیز دارای نمایندگی می باشند. که با استفاده از مواد و متریال با کیفیت مونتاژ می شوند. دستگاه های تایوانی در همه دنیا کاربرد داشته و از عملکرد و میزان بازدهی مناسبی نیز برخوردار هستند. همچنین در زمان انتخاب به سابقه مجموعه و تعداد محصولات نیز توجه ویژه ای کنید. که می تواند در زمان انتخا برند به شما کمک کنند. در ادامه شما را با یکی از بهترین عرضه کنندگان دستگاه های اصل و اورجینال در ایران آشنا می کنیم.

نقش فیلترهای اورجینال در دستگاه تصفیه

دستگاه های تصفیه آب برای افزایش کارکرد وراندمان بهتر باید اصلی باشند. این دستگاه همان طور که می دانید از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است. به همین جهت باید تمامی این بخش ها دارای کیفیت بالا و اصلی باشند. از متریال خود دستگاه گرفته تا قطعات جانبی و فیلترها. یکی از مهم ترین قسمت ها برای تصفیه کردن آب توسط دستگاه ها، فیلترهای آن می باشد. به همین جهت در صورتی که فیلترهای آن تقلبی بوده و یا از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، بر روند کل دستگاه اثر می گذارد. پس این نکته را در نظر داشته باشید که تنها به خود دستگاه نباید توجه کرد، بلکه فیلترهای آن نیز باید بررسی شوند.

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه اورجینال

اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب اورجینالهمان طور که اشاره کردیم استفاده از دستگاهی برای تصفیه آب از اهمیت بالایی برخوردار است. تا بتواند مواد اضافی را از آب حذف کند. اگر بدون اطلاع کافی و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید، ممکن است این کار هیچ گونه سودی برایتان نداشته باشد. ضمن اینکه باعث هدر رفتن پول و سلامت شما نیز می گردد. چرا که اگر یک دستگاه اورجینال یا اصل نباشد، قادر به تصفیه مناسب نیست و کماکان موادی در آب باقی می مانند. همچنین این دستگاه ها در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض قطعات پیدا می کنند. از همین رو استفاده از یک دستگاه اصلی بسیار حایز اهمیت است. تا بتوانید از نوشیدن آبی سالم و غنی لذت ببرید و به سلامت خود و خانوادتان کمک کنید.

راهنمای خرید دستگاه های تصفیه آب با کیفیت

همان طور که اشاره کردیم دستگاه های با کیفیت و اصل دارای مزیت های مختلفی هستند. همچنین با توجه به اهمیت استفاده از آب سالم و با کیفیت، انتخاب دستگاه با کیفیت بسیار مهم است. با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار ایران، شاید خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال کمی دشوار باشد. اما به دلیل حضور مجموعه آبینه که عرضه کننده بهترین برندها و با کیفیت ترین دستگاه های اورجینال است، دیگر جای نگرانی نیست. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات، همواره به دنبال ارائه بهترین ها به مشتریان خود بوده است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و دریافت انواع خدمات تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب و یا نصب با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا با تهیه یک دستگاه اورجینال و با کیفیت از نوشیدن آبی گوارا و سالم لذت ببرید.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *