مقالات

خرید بهترین شیر خروجی تصفیه آب خانگی

شیر خروجی تصفیه آب خانگی

شیر خروجی تصفیه آب خانگی یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت آب خروجی از دستگاه های تصفیه آب است. که علاوه بر توجه به کیفیت آن، باید شیر را در جای مناسب خود متصل کنید. این کار باعث خروجی بهتر برای ما می شود. همان طور که می دانید آب های شهری پس از تصفیه نیز ممکن است حاوی مواد اضافی و مضر باشند. از همین رو بهترین روش استفاده از دستگاه هایی برای تصفیه آب است. با توجه به اهمیت استفاده از آب سالم، استفاده از دستگاه و قطعات جانبی مناسب و با کیفیت برای تصفیه آب بسیار مهم است. چرا که همه قطعات به کار رفته در این دستگاه ها بر کیفیت آب اثر گذار هستند. ما قصد داریم دراین مقاله شما را با یکی از قطعات مهم و کاربردی که شیر خروجی آب است، بیشتر آشنا کنیم.

پیشنهاد خرید

دستگاه تصفیه آب جنرال اکونومی

7,950,000 تومان7,650,000 تومانخرید کنید

شیر خروجی تصفیه آب خانگی

همان طور که گفتیم، شیر برداشت یا خروجی یکی از مهمترین قطعات جانبی به کار رفته در دستگاه تصفیه آب می باشد. این شیر در اکثر اوقات به صورت ظریف و کوچک طراحی می گردد. این قطعه به شکل مستقیم به یک سه راهی که در قسمت خروجی دستگاه تعبیه شده، متصل می شود. شیر خروجی به دلیل زیبایی، شکل ظاهری بهتری را نیز هم به دستگاه و هم آشپزخانه شما می دهد. شیر برداشت می تواند کنار سینک و در مجاورت شیر ظرفشویی نیز نصب شود. همچنین یا توجه به نوع طراحی آن، بر دیوار به همراه یک پایه نیز قابل نصب است. ظاهر و کیفیت دو فاکتور مهم این شیرهای خروجی هستند که هنگام خرید باید به آن دقت نمایید.

مشخصات شیر برداشت تصفیه آب مناسب

مشخصات شیر خروجی تصفیه آب خانگیشیرهای برداشت نقش بسیار مهمی در کیفیت آب خروجی از دستگاه ها ایفا می کنند. به همین دلیل حذف مواد مضر و اضافی از آب، با کمک یک شیر خروجی با کیفیت امکانپذیر است. االبته به شرطی که شیر از مواد با کیفیت مانند استیل درجه یک ساخته شده باشد. شیر برداشت علاوه بر اینکه باید زیبا باشد، نباید در ساخت بدنه آن از آلیاژ خطرسازی مانند سرب که زیان بار و سرطان زا است، استفاده شود. آلیاژهای بی خطری همچون کروم که برای بدن خطر زیادی ندارند، می تواند انتخاب مناسبی برای جنس بدنه شیرهای تصفیه باشند.

برای شناسایی یک شیر برداشت با کیفیت، یکی از روش ها بررسی وزن آن می باشد. هر چه وزن آن بیشتر باشد، کیفیت شیر افزایش می یابد. همچنین مغزی شیر نباید به آسانی موجب نشت آب شود.  اگر این اتفاق رخ دهد باید به کلی مغزی را تعویض کنید و با تعویض واشر مشکل برطرف نخواهد شد.

زمان تعویض شیر برداشت

یکی از نشانه های که می تواند به ما زمان تعویض شیر را نشان دهد، نشتی آب است. اما همیشه در صورت چنین اتفاقی نباید بافورا به سراغ شیر خروجی بروید. چرا که باید تمامی جوانب را بررسی کنید. تصمیم درست در صورت وقوع مشکل تماس با افراد متخصص است تا از آن ها برای تعمیر و یا تعویض قطعات درخواست کمک کنید.

یکی از علل نشت آب ممکن است عدم تعویض به موقع فیلترهای دستگاه باشد. چرا که اگر فیلتر ممبران به درستی کار نکند، همچنین سختی و املاح آب بالا باشد، به مرور رسوبات و جرم موجب از کار افتادن مغزی می شوند. برخی از شیرهای برداشت را نمی توان تعمیر کرد و پس از خرابی باید کل شیر را عوض کنید. مغزی شیر خروجی تصفیه آب خانگی نیز شامل فلزی است که داخل آن، دو سرامیک قرار دارد. سرامیک فقط با آب تصفیه شده عملکرد بهتری دارد. پس فیلتر دستگاه تصفیه باید در زمان مناسب تعویض تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود.

تاثیر شیرهای برداشت بر کیفیت آب

کیفیت شیربرداشت خروجی آبشاید گمان کنید برند دستگاه و یا فیلترها جزو مهم ترین بخش هایی باشند که بر کیفیت آب اثرگذار هستند. البته که این طور است اما این قسمت تنها عوامل مهم نیستند. چرا که قطعات جانبی نیز نقش مهمی در کیفیت آب خروجی و میزان فشار آن دارند. از پمپ دستگاه تا شلنگ ها و اتصالات و البته شیر برداشت خروجی آب. به همین دلیل باید دقت نمایید تا هنگام خرید از شیرهای مناسب و با کیفیت برای دستگاه های خود استفاده نمایید. تا بتوانید موجب افزایش راندمان دستگاه و کیفیت آب تصفیه شده شوید. در این امر می توانید از افراد متخصص نیز کمک بگیرید.

انواع شیر خروجی تصفیه آب خانگی

مغزی شیر برداشت

انواع شیرهای برداشت، با توجه به شکل،جنس و فلکه کنترل جریان آب، متغیر هستند. نوع مغزی شیرها نیز در کیفیت آن بسیار اثرگذار هستند. این شیرها به لحاظ فلکه، دارای انواع مختلفی می باشند. از جمله این تنوع می توان به شیر برداشت اهرمی و ستاره ای اشاره کرد. در ادامه به معرفی این دو نوع شیر برداشت می پردازیم.

شیر برداشت اهرمی

شیر خروجی تصفیه آب خانگی اهرمیشیر اهرمی در مقایسه با مدل های دیگر، از طراحی و عملکرد بهتری برخوردار هستند. این شیرها، از یک فلکه اهرمی شکل به عنوان تنظیم کننده جریان آب استفاده می کنند. هنگام خرید علاوه بر دقت به ظاهر آن، به جنس بدنه شیر نیز توجه کنید. جنس بدنه باید به شکلی باشد که در مقابل زنگ زدگی بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد. همین طور آلیاژ به کار شده در ساختار آن از ورود آلاینده به داخل آب جلوگیری کند. رنگ شیر خروجی تصفیه آب خانگی نیز بهتر است از پودر الکترواستاتیک باشد تا از مقاومت و عمر طولانی یرخوردار باشد. آسانی و راحتی در نصب نیز یکی دیگر از این فاکتورها می باشد.

شیر برداشت ستاره ای

شیر خروجی تصفیه آب خانگی ستاره ایاز مرسوم ترین شیرهای به کار رفته در دستگاه ها، شیر ستارهای است. این مدل شامل یک فلکه چرخان برای ازفایش و کاهش جریان آب می باشد. مانند مدل اهرمی، در انتخاب شیر برداشت ستاره ای باید به فاکتورهایی چون ظاهر و جنس توجه نمایید. همچنین سهولت در نصب بر روی سینک هم باید در نظر گرفته شود. این مدل شیر حاوی فلکه کنترل آب ستاره ای شکل است که موجب زیبایی ظاهری آن نیز شده است. هنگامی که خرابی یا مشکلی نیز برای آن پیش بیاید به راحتی می توان آن را تعویض نمود. امروزه برای شیرهای خروجی استانداردهای جدیدی ارائه شده است. این استانداردها شامل استفاده از روزنه ای به منظور خروج آب اضافی و فاضلاب می باشد.

قیمت و خرید شیر خروجی تصفیه آب خانگی

تلاش کردیم در این مقاله شما را با پرطرفدارترین انواع شیرهای خروجی آشنا کنیم. همچنین نوع عملکرد و اهمیت آن ها را در فرآیند تصفیه آب شرح دهیم. با توجه به اهمیت کیفیت شیرهای برداشت در آب خروجی تصفیه شده، باید از بهترین و با کیفیت ترین آن ها استفاده کنید. در همین راستا مجموعه آبینه ارائه دهنده انواع محصولات با کیفیت شامل دستگاه های تصفیه آب و قطعات جانبی آن می باشد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بکیرید. همچنین برای مشاهده انواع محصولات می توانید به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =