مقالات

نیمه پنهان بطری های آب معدنی

نیمه پنهان بطری های آب معدنی

نیمه پنهان بطری های آب معدنی در مورد اتفاقاتی است که در پشت پرده این بطری ها وجود دارد. چرا که امروزه نوشیدن آب سالم، از اهمیت بالایی برخوردار است. این ماده بیشترین قسمت از بدن ما را تشکیل می دهد. همچنین تمامی مواد غذایی مصرفی ما مستقیم و یا غیرمستقیم با این ماده در ارتباط هست. به همین دلیل هر چقدر بتوانیم به خوبی آن را تصفیه و غنی کنیم، از سلامت بیشتری برخوردار خواهیم بود. البته که عکس این ماجرا نیز اگر اتفاق بیفتد، به شدت می تواند سلامت افراد را تهدید کند. یکی از مواردی که برای نوشیدن آب سالم مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از آب های معدنی است. بطری هایی که بر خلاف نامشان حقایق جالبی در پشتشان نهفته است. که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید

دستگاه تصفیه آب شش مرحله جنرال مدل لوکس

11,800,000 تومان11,500,000 تومانخرید کنید

اهمیت استفاده از آب

همان طور که می دانید مصرف آب در طول روز عامل مهمی است برای ادامه حیات بشر. این ماده به طور قابل توجهی به سلامتی انسان و بقای تمامی موجودات کمک می کند. به طور میانگین توصیه شده هر فرد باید 8 الی 12 لیوان آب در طول روز مصرف کند. زیرا تامین آب مناسب برای حفظ تعادل آب بدن ضروری است. در این بین، آب های مجاز برای مصرف انسان، در زندگی شهری بسیار کم است. این آب ها از راه لوله کشی و یا آب های بسته بندی شده تامین می شوند.

حقایقی درمورد نیمه پنهان بطری های آب معدنی

نگرانی ها در مورد بطری های آب معدنی، مربوط به انتشار مواد شیمیایی از بطری ها به آب است. در این میان نرم کننده ها مانند فتالات است. این ماده در بطری های PET نیز وجود دارد. پلی اتیلن ترفتالات PET یک ماده شیمیایی غیرفعال است. اما برخی از مطالعات آزمایشگاهی ثابت کردند که شرایط ذخیره سازی (مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید و درجه حرارت بالا) ممکن است به انتشار مواد شیمیایی از بطری ها به آب کمک کند. با توجه به تولید و ارسال این بطری ها به سوپر مارکت ها، احتمال قرار گرفتن در برابر نور خورشید را دارند. همچنین با توجه به نوع این بطری ها، احتمالا ایجاد خطر نیز هست.

نکته دیگر درمورد نیمه پنهان بطری های آب معدنی مربوط به تاریخ انقضای این محصولات می باشد. که در اکثر کشورهای اروپایی این تاریخ نهایتا تا یک هفته است. اما بر روی برخی از این بطری ها تا 6 ماه تاریخ انقضا زده می شود، که نشان از عدم سلامت آب دارد. و حتما باید هنگام خرید به آن توجه نمایید.

آب معدنی ها، صنعتی با سود خالص!

نیمه پنهان بطری های آب معدنی

این صنعت میلیارد ها میلیارد پول چیزی را می گیرد که اساساً در سراسر جهان رایگان است. آن را بسته بندی و فقط برای سود می فروشند. این صنعت برای محیط زیست نیز مضر است. تقریباً 80 درصد بطری های پلاستیکی آب به سادگی در یک محل دفن زباله تبدیل می شوند. هر ساله 2 میلیون تن زباله بطری پلاستیکی ایجاد می کنند. انرژی که ما بابت بطری آب هدر می دهیم، برای تأمین انرژی 190،000 خانه کافی است. یک منبع معتبر گزارش داده که بیش از نیمی از آب این بطری ها از شیر آب تأمین می شود!

 مقدار روغن مصرفی برای تولید بطری های یک ساله می تواند یک میلیون ماشین را برای یک سال پر کند! شاید برای شما هم جالب باشد که از هر پنج بطری پلاستیکی فقط یک مورد بازیافت می شود. صنعت آب بطری سازی در سال 2014 حدود 13 میلیارد دلار درآمد کسب کرد، اما تأمین آب پاک برای همه افراد در جهان فقط 10 میلیارد دلار هزینه دارد. این ها بخشی از حقایق نیمه پنهان بطری های آب معدنی می باشد.

آب های تصفیه شده، حیاتی دوباره


همانطور که اشاره شد، آب سالم می تواند به سلامت انسان کمک بسیاری کند. اگر این مایع با ارزش، به خوبی تصفیه شود، می تواند تمامی نیازهای ما را برآورده سازد. اهمیت آب نه تنها برای انسان ها، بلکه برای تمام موجودات کره زمین امری مهم و حیاتی است. آب تصفیه شده یکی از مواردی است که برای انسان ها بسیار مهم است. تا علاوه بر حذف مواد مضر و اضافی از آب، مواد معدنی مفید را در آن نگه داشته و مصرف کنند. در ادامه به تاثیرات آب سالم بر سلامت انسان ها اشاره می کنیم.

درخشش و سلامت پوست

 مطالعات نشان می دهد که نوشیدن آب کافی می تواند ظاهری زیبا و تقویت شده به پوست شما بخشد. پوست شما از نظر فنی یک عضو محسوب می شود. درست مثل کلیه ها و عضلات، آب تصفیه شده می تواند به عملکرد صحیح آن کمک کند. هرچقدر این آب سرشار از مواد معدنی و مغذی، به لطافت و سلامت آن کمک می کند.

کاهش وزن

کاهش وزن و نیمع پنهان بطری های آب معدنی هنوز یک راه ساده و سالم برای کاهش وزن وجود دارد، آب! نوشیدن آب نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی راهی عالی برای احساس سیری و میل به کم تر غذا خوردن است. حتی فقط یک لیوان باید کافی باشد تا وسوسه رسیدن را برای چند ثانیه نگه دارید. همچنین این ماده سوخت و ساز و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

حذف مواد شیمیایی مضر

 از مشکلات موجود در نیمه پنهان بطری های آب معدنی این است که نمی توانند مواد شیمیایی را به طور کامل حذف کند. همچنین آب های لوله کشی شهری نیز حاوی چندین ماده افزودنی و مواد شیمیایی غیرضروری است.

هضم بهتر غذا

اگر دچار مشکلات گوارشی هستید، پاسخ مشکل شما را می توانید در یک لیوان آب پیدا کنید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما وقتی به آن فکر کنید منطقی است. وجود آب می تواند به تجزیه بخشهای زیادی از غذا کمک کند تا بدن شما بتواند مواد مغذی را جذب کند. و اگر یبوست دارید، آب می تواند به نرم شدن مدفوع کمک کند بنابراین دفع مدفوع راحت تر است.

صرفه جویی در هزینه

همان طور که می دانید استفاده روزانه از این بطری ها هزینه های زیادی را  برایتان دارد. ضمن اینکه با توجه به کیفیت ساخت آن ها، قطعا نمی تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد. پس بهتر است برای نوشیدن آب سالم اقدام به این کار نکنید.

راهی برای سلامت شما

با توجه به حقایقی که در پشت نیمه پنهان بطری های آب معدنی وجود دارد، قطعا این بطری ها نمی توانند به سلامت شما کمک کنند. به همین دلیل بهتر است با استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب، علاوه بر تصفیه کامل، به سلامت خود و خانوادتان کمک کنید. این دستگاه ها با حذف تمامی مواد مضر موجود در آب آن را تصفیه می کنند. همچنین مواد معدنی مفید برای بدن را در آن حفظ می کنند. همچنین طعم و بوی آن را بهبود می بخشند. تا از نوشیدن آبی زلال و تمیز لذت ببرید. در همین راستا می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه آبینه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما شما را در تهیه این دستگاه راهنمایی کنند.

  021-44741638

  021-44704559

  0912-7122764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *